Pieskārienu imidžs
Image Master Plan
1. Darbinieku ārējais izskats; (Sk. “Standarti”).
 
2. Higiēna; (Sk. “Standarti”).
 
3. Biroja telpu stāvoklis:
 
Biroja telpas ir jāuztur ideālā kārtībā. Biroja interjeram ir jāveicina radošs darbs un pareiza uzņēmuma tēla veidošana gan personāla, gan klientu acīs. Biroja noformējumam ir jāatbilst uzņēmuma filozofijai, standartiem un morāles principiem.
 
Iespaidam, kas paliek pēc uzņēmuma biroja apmeklējuma, ir jāatbilst sekojošiem kritērijiem:

- draudzīgums un uzmanība pret biroja apmeklētājiem;
- uzņēmuma nopietnība;
- personāla profesionalitāte;
- mājīga biroja atmosfēra;
- patīkama smarža birojā;
- steigas trūkums;
- patīkama klasiskā vai instrumentālā mūzika;
- telpaugi;
- ideāla tīrība birojā, kā arī (un īpaši) sanitārajās telpās.

4. Darba vietas stāvoklis:
 
Ideāla tīrība, sakārtoti papīri un aksesuāri, darba instrumentu un biroja aprīkojuma (datori, printeri, faksa aparāti, telefona aparāti, kancelejas piederumi) atbilstošs stāvoklis. Darba vietā nedrīkst atrasties nekas lieks.

5. Biroja atrašanās vieta: 
 
Rajons, tuvu pilsētas centram. Ērta piebraukšana un iespēja novietot automašīnu. Biroju ēka vai biznesa centrs.

6. Personīgais tēls:
 
Nevainojams ārējais izskats, dārga klasiskā parfimērija, apģērba stils — lietišķais.


Reklāma :
 — Недвижимость в Италии на озере Комо
comolakeinvest.com