|
|
|
|
Reklāma:
22.12.2012
|
|
|
Viens no vispieprasītākajiem mācību veidiem ir Korporatīvās mācības. Galvenais šī apmācības veida popularitātes iemesls ir tā nenoliedzamā efektivitāte. Ar šīs metodes palīdzību var sasniegt tādus mērķus, kuri nav sasniedzami ar citām metodēm. Pirmkārt varētu atzīmēt sekojošo: - Visa Jūsu komanda saņem zināšanas un iemaņas no viena kompetenta avota. Tas formē komandas kopējo pasaules uztveri, spēju izmantot vienotus, efektīvus instrumentus un tehnoloģijas, pateicoties iegūtajām zināšanām un attīstītajām iemaņām. Tēlaini izsakoties, Jūsu komanda no gulbja, vēža un līdakas, kas velk vezumu katrs uz savu pusi, brīnumainā kārtā pārvēršas par lielisku, spēcīgu baltu zirgu trijjūgu, kas kā vienots veselums virzās uz priekšu, sasniedzot izvirzītos mērķus. - Tāda mācības stiprina komandas garu un saliedē to vēl efektīvākam izvirzīto uzdevumu risinājumam. - Piedalīšanās šādā Jūsu komandas apmācībā palīdz iznīdēt tādu bīstamu parādību, kā Jūsu personāla stagnācijas domāšana, kas ir tas enkurs, kurš neļauj uzņēmumam virzīties uz priekšu, pilnvērtīgi attīstīties tirgū. Šāda mācības maina domāšanu uz progresīvu un elastīgu. - Šāds mācību veids sniedz Jūsu uzņēmuma darbiniekiem papildus motivāciju darbam.
|
|
Nesen veiktās korporatīvās mācības:
SIA Eastcon, "Izlaušanās pārdošanā", 16.17.10.2008 SIA Vision Express Baltija, "Pārdošanas māksla un efektīva klientu apkalpošana", 09.10.09.2008 SIA VELVE M.S.Tehnoloģijas, "Pārdošanas māksla un efektīva klientu apkalpošana", 13.14.06.2008
SIA Copy Pro, "Pārdošanas māksla un efektīva klientu apkalpošana", 10.05.2008
Dominante Capital, "Pārdošanas māksla un efektīva klientu apkalpošana", 26.27.04.2008
SIA PBLC, "Kompānijas iekšējias stils", 07.08.04.2008
SIA Vision Express Baltija, "Pārdošanas māksla un efektīva klientu apkalpošana", 11.12.03.2008 SIA Stoller, "Stokker veikala direktors. Darbinieku motivācija. II.daļa", 07.08.03.2008
|
|
|